praca specjalista Police, praca biurowa Police, praca obsługa klienta Police
- Samodzielne wyszukiwanie przetargów oraz używanie platformy przetargowej,
- Składanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowej poprzez:
- identyfikację produktów Radiometer i konkurencji w ogłoszeniach przetargowych,
- informowanie działu sprzedaży o przetargach,
- przygotowywanie oferty przetargowej dla klienta zgodnie z wymogami SiWZ,
- zadawanie pytań do przetargów.
- Monitorowanie i koordynowanie procesu przetargowego:
- wprowadzanie prawidłowych statusów przetargów do CRM,
- wysyłanie ofert do klienta,
- wprowadzanie wyników przetargów oraz cen konkurencji do CRM.
- Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne biura oraz współpraca z innymi działami firmy,
- Zapewnienie poprawnego procesu obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy oraz ich archiwizacja,
- Przygotowywanie zestawień oraz raportów,
- Przestrzeganie procedur działu obsługi klienta,
- Współpraca z działem serwisu i sprzedaży,
- Tworzenie raportów przetargowych.
Wymagania
Znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
Wykształcenie wyższe – preferowane Administracja lub Prawo,
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office,
Znajomość angielskiego na poziomie minimum B1,
Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
Dyscyplina, umiejętność zarządzania swoim czasem,
Dokładność i rzetelność.
Oferujemy
Możliwość pracy w stabilnej organizacjiktóra w Polsce działa już ponad 15 lat,
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń pozapłacowych, takich jak opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i karta sportowa,
Pracę pełną ciekawych wyzwań zawodowych, w młodym, dynamicznym zespole.
Klauzule informacyjne
Aplikuj